Strona Główna » Spalaj kalorie na basenie

Spalaj kalorie na basenie

Spalaj kalorie na basenie

W końcu możemy chyba nieśmiało powiedzieć, że zima od nas odchodzi. Czas więc najwyższy, aby pomyśleć o letnim szaleństwie na gorących plażach, a więc także o wciśnięciu się w stroje kąpielowe! Zaczynamy więc walkę ze zbędnymi kilogramami!

Pływanie a spalanie kalorii

Pływanie może Wam skutecznie posłużyć jako trening cardio. Jest ono o tyle polecane, że jest dla naszych stawów dużo bezpieczniejsze niż np. bieganie a dodatkowo ma zbawienny wpływ dla naszego kręgosłupa. Oczywiście spalanie kalorii podczas pływania zależy od kilku ważnych czynników takich jak: dystans, jaki przepływamy, czas treningu, jego intensywność, styl pływania, jaki wybierzemy czy nasza waga wyjściowa.

Spalanie kalorii pływanie żabką

Jeśli chodzi o pływanie żabką, to istotne jest aby ruchy wykonywać poprawnie technicznie. Dużo więcej kalorii spalicie też, wybierając żabkę krytą. Podczas wykonywania wydechu pod wodą mobilizujemy całe nasze ciało, dzięki czemu pracuje ono intensywnie i dzięki temu chudniemy szybciej. Dodatkowo dzięki wyborowi tego stylu ujędrnimy nasze piersi, ponieważ przy żabce mocno pracują mięśnie, znajdujące się po bokach klatki piersiowej.

Spalanie kalorii pływanie kraulem

Pływanie kraulem niewątpliwie spali więcej kalorii niż żabka, ale tutaj też pod warunkiem, że będziemy pływać poprawnie. Głowa i szyja powinna być w linii prostej z kręgosłupem, barki powinny być rozluźnione a dłonie złączone. Należy też pilnować rąk, aby nie były one spięte, ponieważ wtedy dużo mniej skutecznie będziemy odgarniać wodę. Biodra oraz tułów powinny obracać się o około 45 stopni w kierunku ręki, która wiosłuje, a stopy powinny być blisko siebie. Skomplikowane? Nie, jeśli w nauce poprawnej techniki pomoże Wam wykwalifikowany instruktor.

Pływanie delfinem kalorie

Mistrzem w naszym rankingu najlepszej techniki do spalania kalorii jest delfin inaczej zwany motylkiem. Jest to jednocześnie styl najtrudniejszy i najbardziej wymagający technicznie. Tutaj więc też polecamy lekcje z profesjonalnym nauczycielem, który poinstruuje jak pływać poprawnie, a dzięki temu i efektywnie.
Podsumowując więc, jeśli chcemy spalać efektywnie kalorie na basenie, pierwszorzędna jest poprawna technika a nie styl jaki wybierzemy. Starajmy się też pływać intensywnie przynajmniej przez godzinę i najlepiej kilka razy w tygodniu. Nie możemy też zapomnieć przy tym o diecie, bez niej pływanie nie przyniesie takich rezultatów, jak sobie wymarzyliśmy. Ze względów zdrowotnych pamiętajmy, żeby ostatni posiłek zjeść przynajmniej 2 godziny przed pójściem na basen. Starajmy się też, aby posiłek po pływaniu nie był zbyt obfity. To jak? Zaczynamy letnie wyzwanie 2018?

Zapraszamy do śledzenia naszego fanpage’a!
www.facebook.com/polskaakademiaaktywnegorozwoju

By | 2018-03-15T18:52:46+00:00 Marzec 15th, 2018|Blog, Nauka pływania dla dzieci|Możliwość komentowania Spalaj kalorie na basenie została wyłączona